Три могили - Бор - Изворово

В един топъл октомврийски предиобед се озовах край Белинташ в търсене на есента. Имах намерение да походя из съседните махали, но табелката за село Три могили този път ме изкуши и накара да натисна газта и да продължа по черния път. Оказа се, че пътят никак не е лош, а след няколко завоя се откри чудесна гледка към хълма Белинташ и махалите под него.

Пътят стана панорамен и меките била на Източните Родопи галеха погледа ми. След 6-7 километра стигам до разклона за трите села и оставям колата, за да се поразтъпча. Първо поех към село Бор - опънало се на припек, състоящо се от няколко махали с порутени къщи, всяка вкопана до скала. Къщите на хората и тези за добитъка си приличаха.


На северозапад е Сини връх. Правя панорамна обиколка на селото, снимам към Изворово,

което на практика се явява махала на Бор, и към Три могили.

Чуват се изстрели, кучешки лай и джипове. Наблизо е ловно стопанство “Кормисош”. Поемам по черния път за Три могили и след още 5-6 километра достигам крайната си точка.

Селцето е пръснато в подножието на три върха пак така безлюдно и откъснато от света.

Мъж и жена събираха сено за добитъка, на центъра забелязвам магазин, а спретнат възрастен мъж ми помаха за довиждане.

Коментари

  1. Страхотни кадри! Ще ми се да съм бил там в този слънчев есенен ден.

    ОтговорИзтриване
  2. Много красиво. Любимата ми планина. Покани ни да идваме с теб....

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации от този блог

От село Чала до връх Виденица (1652 м)

От село Мостово до Кръстова гора

До Караджов камък

Баташки Снежник (2082 м)

Червената стена (1501 м)

Родопска приказка в Осиково

Мумджидам

Голяма Сюткя (2186 м)

До язовир Домлян и назад